jo jag har en liten fobi

Idag hände nåt intressant när jag stod i kön på ica.. gubben framför mig har precis lastat upp det sista av sina varor och lutar sig lite fram mot kassörskan och säger: ”jo jag har en liten fobi, jag skulle helst inte vilja att du tar högst upp här när du ska läsa in koden.. (han pekade på ett litet paket matlagningsgrädde.) det är en speciell grej jag har så jag tycker inte om när nån har tagit på samma ställe som öppningen är. du håller ju på med så mycket pengar hela dagarna också och det vet man ju aldrig om kanske nån alkoholist haft dem innan och de kanske har petat sig i näsan och så. " 

Han ville alltså inte att kassörskan skulle hålla där han skulle öppna paketet för då kunde det eventuellt komma baktereier från en alkoholists näsa på hans mat.  det låter ju helt sjukt men fatta vilket jobbigt liv han måste ha. som måste förnedra sig så varje gång han ska handla.. de flesta lär ju tro att han är dum i huvudet.. men jag förstår honom, jag ska inte säga nåt. det här hittade jag längst in i badrumsskåpet när jag städade inför min flytt..

26144-5

tänk vad viktigt det kan vara att vara ren om händerna.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Shit vad man hatar sånna kunder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback