vik ihop kartongerna!

det börjar bli lite iordning här nu, det lbir fint. men vad mycket det är jag behöver köpa och vad dyrt allt är! ikea som är det enda som är billigt har ju bara skit. idag ska jag ändå dit och köpa ett bord.. paketet väger 10 kg och är 1,5 meter långt.. får jag hem det tro..?

nu är det gothia cup här och det spelas en hel del matcher på idrottsplatsen här bredvid. det är trevligt. jag hör när det blir mål när jag ligger nyvaken på förmiddagarna.

på helgerna är det marknad i området.. då vallfärdar göteborgs alla invandrarkvinnor och några till hit. vad de säljer vet jag inte än för jag har inte hunnit gå dit, men jag har hört rykten om grönsaker.

jag har förresten en cool bricka att öppna ytterdörren och soprumsdörren med istället för nyckel, precis som i ringens centrum. det är mer som inte förändrats därifrån.. här kan folk inte heller vika ihop kartongerna innan de slänger dem i wellpappvagnen. det är väl sånt man får stå ut med i livet, här behöver jag iaf inte tömma den..

inga större missöden att rapportera än, jag har gått till fel våning i huset en gång bara, samt blivit nersprutad av en vattenspridare.

Kommentarer
Postat av: isa

kan du inte skriva en arg lapp om hur man viker ihop kartonger det skulle var kul.
nu är jag nere i gbg iallafall. eller nästan, jag är sex mil norr om gbg om man ska vara nogräknad. idag ska vi till kungahälla medeltidsdagar.
när kan man häls apå dig då?

Postat av: cecilia

mig kan man väl träffa i princip närsomhelst.. men jag har inga kakor :) har inte redskap att baka kakor med :P tisdag kväll kan jag nog inte bara..

2006-07-23 @ 13:15:02
Postat av: isa

men då får du väl se till och skaffa kakor! tss här går man och lovar saker vitt och brett....

2006-07-23 @ 17:18:50
Postat av: Stina

Hej Cissi, nu kapar jag din blogg lite: Isa, lever du? Jag antar att du gör det, att det inte var du som utklädd till riddare blev dödad av blixten? Det verkade inte vara rustningsmönster du kopierade i juni men man vet aldrig. :-P

Cissi, jag har mailat dig, om du fått det är jag stolt över min datorskicklighet.

2006-07-24 @ 21:04:51
Postat av: isa

halllo nej det var inte jag tackar så mycket! dock har jag varit på medeltsgrejer även här nere på landet.
det stod om karlshamn i tidningen om nån restaurang där som skulle vara suuuuperbra, då tänkte jag på dig. tänk vad du lämnat bakom dig!!

varför får aldrig jag mail? :(

2006-07-25 @ 00:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback