frågor

emil utmanade några människor att svara på några frågor.. inte mig, men jag gillar att svara på frågor så jag gjorde det ändå:

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
Butiksbiträde i presentaffär
Svart städhjälp
Telefonintervjuare
Butiksbiträde i bokhandel

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Grease
Tjejligan
Yrrol (fast den är aldrig lika rolig som man tror)
Sagan om ringen


3) Fyra städer jag har bott i
Stockholm
Göteborg

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
Sex and the city
CSI
Room Service
Desperate housewives

5) Fyra ställen jag vill åka till:
Nya Zeeland
Abisko
Franska rivieran
Ikea

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
www.sobernet.nu
http://cinderella.blogg.se
www.expressen.se
www.winnerback.net

7) Fyra favoriträtter:
Tacos
Kycklingspett med jordnötssås.. eller vad som helst med jordnötssås…
Oxfilé med potatisgratäng
Nåt grillat

8) Fyra ställen där jag trivs:
Sängen!
Min lägenhet överhuvudtaget
Ikea
En LW-konsert



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback