träningsupdate

när folk frågar mig om/vad jag tränar har jag bestämt mig för att svara att jag styrketränar.. då låter det som att jag gör det på regelbunden basis. har tyvärr inte kommit in i nån sån rutin ÄN, men ikväll var jag iaf på gymet. det var jag och fem killar.... trevligt.. eller inte...! jag hatar när det är killar på gymet, de ockuperar typ alla fyra hörn med sina muskler och så kommer jag där lite som en pinne och ska försöka smälta in. vet inte varför men det är skitjobbigt. nu har jag kommit över det där med att jag knappt klarar de lättaste vikterna medan de tar de tyngsta, de tycker säkert bara att jag är skitsöt när jag ligger där med mina 2-kiloshantlar.. men det är liksom inte min pöl än det där med gym, jag vet inte hur nåt funkar och idag var jag t.o.m. tvungen att fråga muskelbergen när jag inte fick rumpmaskinen att fungera. såklart hade nånting bara hamnat snett och var jättelätt ordnat.. typiskt.. men då tänkte jag att de säkert bara känner sig duktiga av att få hjälpa den stackars svaga tjejen. men jag ska inte låta dem vinna över mig (killarna eller mitt dåliga självförtroende??). mitt mål är att gå dit så ofta att de känner igen mig och tycker att jag är cool som är den enda tjejen som går dit! ha!

Kommentarer
Postat av: stella

you go girl!

Postat av: Stina

Jag trodde ju att jag skulle ha gott om tid att träna nu när skolan börjat. ICKE! Jag säger bara det: ICKE!



Nu har jag suttit i jag-vet-inte-hur-många-timmar och försökt få ihop ett personporträtt av en äldre man jag intervjuat. Det är lögn att det blir bra och det värsta är att jag vet att det är för att jag gjort en så usel intervju till att börja med. :-[ Nåja, träning var det ju det skulle handla om. Om min låga arbetstakt kommer att hålla i sig kommer jag aldrig att bli av med mina sjukskrivningskilon. snyft

2008-09-08 @ 21:24:09
Postat av: C

det är faktiskt svårt det där med att få tid till träning.. folk säger att det bara är att ta sig tid men så är det inte.. jag har lite tur som har ett gym i mitt grannhus...

men kilon behöver du ju inte bli av med.. de få extra man har kan vara bra att ha inför svårare tider :)

2008-09-10 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback