what are the odds?

jag fick inte lägenheten.. just nu är jag jävligt sur. den deterministiska sidan av mig försöker dock tänka att everything happens for a reason. möjliga reasons i det här fallet kan t.ex. vara att jag skulle slippa den knäppa granntanten eller att det väntar en annan lägenhet på mig nånstans som är mycket mycket bättre.

på hemvägen gick jag förbi apoteket med mitt pass (!) för att få ett "intyg för medförande av narkotikaklassat läkemedel inom ramen för medicinsk behandling enligt Schengenkonventionens artikel 75". det var en mycket krånglig process.. vilket kontrollsamhälle..

jag skulle ju kunna hävda missbruk så kanske socialen kan hjälpa mig med en lägenhet? *bitter*

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad synd! :(

2008-10-23 @ 15:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback