djävulsk väckarklocka sökes

jag skrev för ett tag sen ett inlägg om hur trött jag är och hur lite jag sover...på den tiden styrde fortfarande mitt överjag som tvingade mig att gå upp på morgnarna hur trött jag än var, eftersom det tyckte att man bara inte kan komma försent till saker. på sistone har jag börjat sova ännu mindre än jag gjorde då, och det verkar som att mina drifter nu har tagit kontrollen över min kropp. i morse började jag skolan 9.15, behöver åka senast 8.39 för att hinna och brukar därför gå upp omkring 7.20. jag vaknade 7.00 av väckarklockan som planerat, snoozade en liten stund (trodde jag) och vaknade sedan 8.45!! till saken hör att lektionen i skolan idag var en obligatorisk övning, en vanlig föreläsning hade överjaget i detta läget nog kunnat gå med på att skippa. men 8.54 stod jag vid spårvagnshållplatsen, efter den snabbaste morgonrutin jag förmodligen haft i mitt liv. var i skolan 9.29, alltså inom 45 min efter att jag vaknat.. det känner jag mig stolt över även om hela dagen sedan blev helt fucked up.. efter skolan hade jag tänkt plugga men var så trött och uppstressad att jag istället åkte hem för att varva ner, och glömde totalt bort att jag hade ett appointment inne i stan på eftermiddagen! något sådant skulle heller aldrig ha hänt mitt tidigare överjagsstyrda jag..
för att undvika en upprepning under morgondagen så går jag nu och lägger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback