analyze this

jag drömde att jag vaknade och såg att hela min lägenhet var stökig, trots att jag nyss städat. som om någon hade varit där och stökat till medan jag sov. jag satte igång datorn och läste nyheten att landets nya kontrollorgan "skype" nyligen genomfört räder hemma hos folk, och jag insåg att det var de som varit inne hos mig under natten och rotat. jag blev rädd. precis då hörde jag helikoptrar utan för huset. det var skype. de svävade runt utanför grannhuset och lyste in i lägenheterna med sina starka strålkastare. plötsligt började en flyga mot mitt hus. jag gömde mig bakom gardinen och såg hur de lyste in mot min säng. om de ville ha tag i mig vet jag inte men jag hade en instinktiv känsla av att man inte ville ha med dem att göra. det var kolsvart både utomhus och inne hos mig, förutom strålkastarna som letade efter nåt, och jag var så rädd att jag skakade. sen vaknade jag på riktigt och låg en stund och reflekterade över den senaste i raden av sjuka drömmar. budskapet i denna var nog att jag på nåt sätt känner mig jagad, eller att jag inte känner att jag riktigt kan styra mitt liv. eller?

Kommentarer
Postat av: Linda

spännande med drömmar. jag tror oxå att det kan vara kopplad till att du känner dig jagad, eller kontrollerad av något stort som du inte rår på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback