vara sist kvar

i min länga är jag den som bott näst längst och då har jag inte ens bott här i två år. killen som hjälpte till med den enorma spindeln, och även den som flyttade in efter honom, indierna, paret bredvid som jag lånade dammsugare av och de som flyttade in efter dem, två skummisar som inte hälsar, samt en som jag aldrig sett. alla har de flyttat. den enda som bott här längre är killen bredvid och honom har jag heller aldrig sett. jag börjar tvivla på att han egentligen finns. studentlägenheter är alltså inget långtidsboende. men min undran är, vart tar alla vägen? kviberg är ju det bästa och billigaste studentbostadsområdet, iaf om man ska bo i en etta, och vanliga hyresrätter är ju i princip omöjliga att få tag på. okej.. jag är väl mest avundsjuk, men samtidigt orolig att jag kommer bli fast här tills jag blir utsparkad :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback