heja mig

idag har jag träningsvärk med stort värk. känner mig nästan febrig och sjuk.. nu kanske ni skrattar för att ni tror att det beror på 20 minuters joggingtur i förrgår, MEN igår var jag faktistk på gymet. ja, det är sant... sprang i lördags och gymmade igår! innan jag tränade igår promenerade jag till affären och handlade mat, och då tog jag på mig flip-flops så att jag inte skulle kunna börja springa helt oväntat igen :)

ärligt talat så hade jag lite träningsvärk redan igår och man ska ju egentligen inte träna två dar i rad men vad feeen. man måste passa på när motivationen visar sig har min gympalärare sagt. idag kan jag knappt röra mig och det kommer förmodligen vara ännu värre imorgon. det positiva är dock att det gör som mest ont på de fläskigaste ställena...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback