sleepy

jag kan inte minnas när jag var såhär trött senast. jag känner mig utmattad och snurrig och slutar tänka ungefär vid lunchtid på dagarna. antar att två veckors faddring följt av en hård grupparbetsvecka tar ut sin rätt i slutändan. sen jag kom hem vid 16 idag har jag i princip inte gått ur sängen mer än för att laga mat och poppa popcorn. nu softar jag i sängen med mina popcorn, samtidigt som jag kollar på idol och skriver projektarbete. i helgen ska jag sova, den som väcker mig blir det synd om.

Kommentarer
Postat av: Stina

Nu borde det väl vara riskfritt:
Gomörron, gomörron! Veiiirånn i ottan! Avenyyyyyn!
.
Vaken? ;-D

2007-09-22 @ 17:00:54
Postat av: cecilia

tack för visad hänsyn... jag har dock vaknat vid 8-tiden både lördag och söndag så det blev inte så mycket med min sovhelg... fan

2007-09-23 @ 10:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback