finalen - en resumé

jag tycker att helt rätt bidrag vann.. the ark kanske inte hade den bästa låten men helt klart det bästa framträdandet.. och ola salos aerobicssteg var det coolaste i hela festivalen. snygg är han dessutom..

det var kul att marie lindberg fick lite poäng av folket. hon är säkert jättenöjd med sin medverkan

sebastian fick oförtjänt lite poäng, han hade en av de bästa låtarna men vi gissade att eftersom hans och andreas johnsons låt var så lika så valde folk en av dem och det blev tydligen andreas.

anna book och tommy nilsson var lika dåliga båda två och förtjänade sina placeringar. hoppas christer björkman lär sig något till nästa år och inte placerar alla de sämsta bidragen i samma deltävling (okej verona och den sminkade killen var ju inte med där men ändå..)

det bästa med finalen är nog, enligt mitt schlagergäng ialla fall, att det inte blir den blonda jävla jätten som vi skickar till finland.

Kommentarer
Postat av: Stina

"Blonda jävla jätten", hahaha... Du ska ju heja på henne ju, hon ska få en egen gata hemma i Bromölla (en håla som Gud glömde). Du är bara avundsjuk, hahaha..

Håller med om att det är helt rätt att the Ark vann, jag hade dock blivit ännu gladare om otäckingen Andreas Johnson hamnat jämsides med Anna o Tommy. Tommys komentar "hur många har hållit nollan i Globen?" gör att jag tycker att han borde fått nåt hederspris. ..och Carola borde portas, hon verkar helt störd!

2007-03-13 @ 10:07:19
Postat av: Cecilia

Heeeeeejsan, nu e jag här igen =)=) Jag utmanar dig, fast jag vet inte hur man gör så du får hämta listan själv på min blogg :P Du borde fylla år snart om jag inte minns helt fel? //Cecilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback