diverse

jag får tillgodoräkna mig 2 poäng statistik som jag har läst tidigare. gött!! jag slipper en hel tenta. muy skönt. och så får jag lite användning för att jag pluggat tidigare så inte hela det året känns bortslösat. nu ska jag ta det luuugnt och börja plugga i normal takt igen.

en annan gnällig grej förresten, vad är det med ca 15-åriga tjejer nuförtiden? när man ser gäng med sådana så har ALLA mjukisbyxor på sig, helst grå ska det tydligen vara. det ser lite roligt ut. jag tycker inte heller om strömlinjeformade människor som måste vara precis som alla andra i sin omgivning. men när blev det modernt med mjukisbyxor? det var INTE okej när jag var 15 kan jag ju säga..

mina inlägg blir lite ostrukturerade... när jag ska publicera nåt vill jag gärna få med allt jag tänkt på i samma.. svårt med rubriker då... en annan grej, varför har alla utom stina och dappe slutat kommentera? det är trist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback