perspektiv

när jag läser lindas blogg känner jag mig fånig som klagar över värmeslag - i sverige - när det är säkert är 10-15 grader varmare i afrika, och jag känner mig fånig som klagar över sjukvård - i sverige - när läkarna i afrika ber en säga själv hur man vill ha det. när folk frågar varför jag flyttade till göteborg så säger jag bl.a. att jag tror det är bra med lite nya perspektiv. jag önskar att jag vågade åka iväg på riktigt nån gång och få lite riktiga perspektiv. jag vet nog inte så mycket. läs och begrunda

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad sööt du är. Jag har varit här i fyra månader och inte fått värmeslag, men du är hemma i sverige och har alla anledning att klaga. Perspektiv får man hela tiden, varje dag. Vi kanske ska dra en sista minuten nån dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback