tvåochenhalv vecka i sthlm

en fullständig resumé (eller ett urval, är lite osäker) av vad jag gjort under min tid i sthlm:

  • fikat med mari
  • grillat hos olas kompisar christian & frida
  • hälsat på min far tillsammans med ola
  • träffat olas föräldrar
  • fikat med mari och karin
  • fikat med mari och karin
  • lunchat med stina och tagit del av bröllopsupplevelser från "andra sidan"
  • käkat tapas och sett ocean's thirteen med mari, karin, andreas & ola
  • gått på stan och fikat med ovanstående
  • haft picknick på djurgården med ovanstående
  • firat midsommar på en gräsplätt i årsta med typ ovanstående
  • fått en konstig magåkomma och inte ätit på flera dar
  • sovit hemma hos linda och karin men egentligen legat vaken hela natten pga ovanstående
  • badat första gången i år
  • haft en långfika med stella och uppdaterat mig på hennes liv
  • ätit middag hemma hos yumi och uppdaterad mig på hennes liv
  • fikat med mari och karin

vad trevligt jag har haft! jag vill inte ens räkna antalet gånger ordet fika nämns eftersom varje gång innebär minst en bulle eller liknande. nu sitter jag här och ska strax börja packa inför hemfärden imorgon. jag saknar götet lite


Kommentarer
Postat av: Stina

Om jag inte varit inne i en dimma av roomservice-, bästa läget-, bästa priset-, transfertids- och all inclusive?- ångest så hade vi kunnat hinna med en FIKA till... :-)
(Ja, vi har bokat honeymoon, mer info om det såsmåningom!)

2007-07-01 @ 19:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback