tuttgupp

vad livat det var här...!
simningen flyter på  (haha). har varit där 6 ggr nu men rent hälsomässigt märker jag ingen som helst förändring. har dock märkt fler konstiga saker som folk gör i det offentliga rummet simhallen. inget direkt äckligt men sånt som jag inte skulle göra nån annanstans än hemma.. igår när jag var där var det någon som tvättade håret med färgningsschampo och färgade allt vatten på duschgolvet brunt.. i måndags var det en tant som stod och borstade sitt blöta hår i duschen och drog loss långa hårtestar från borsten som hon sedan kastade ner i golvbrunnen. jag brukar vara noga med att inte titta på folk i duschen för att inte offenda nån men här kan man ju inte låta bli att stirra... men sen katten rev mig på ena bröstet så stirrar folk ganska mycket på mig med så det får väl vara jämnt då..

sen har jag upptäckt att det finns en liten pool bredvid bastun och bubbelpoolen som tanterna badar nakna i. jag förstår inte riktigt den idén. egentligen är det ju inget konstigare än att man duschar naken efter badet men jag tycker ändå det är skumt.. varför inte lika gärna ha badkläderna på sig? de finns ju till för att användas vid offentliga bad. varför vill man vara naken bland andra tanters guppande tuttar?

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahahahahaha.

2007-07-26 @ 16:54:02
Postat av: Erik

Detta inlägg va riktigt rolig läsning ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback