ett år i götet

idag slog det mig att det är exakt ett år sen jag flyttade hit. ett år sen som linda försov sig och inte hann vinka av mig på centralen när jag drog iväg med två fullproppade väskor. ett år sen jag för första gången kom in i mitt helt tomma, kala rum och tänkte "hjälp ska jag bo här i fyra år". men se så bra det blev!

letade upp den här på youtube efter att ha hört den på radio och tyckt att den var väldigt bra.

maia hirasawa - gothenburg


när man har sett ett klipp på youtube så länkar de till klipp som är liknande tror jag, och vad kom upp då om inte:

lars winnerbäck - stockholms kyss

vilket val, vilket kval




Kommentarer
Postat av: Frida

Men tänk Cissi, va glada vi i Göteborg är att du bor här! Och att du går i vår klass! =)
Hoppas allt är bra, vi får ses snart tycker jag!
Kram/ Frida

2007-07-12 @ 16:18:14
Postat av: Stina

Oj! Utan att ha sett ditt inlägg har jag producerat ett liknande. Vilka masterminds vi måste vara du o jag.

2007-07-12 @ 16:25:39
Postat av: cecilia

frida: vad snäll du är :) jag är hemma för det mesta så det är bara att ringa när du är ledig!
stina: youtube is the shit. snart dags för 7th heaven ;)

2007-07-12 @ 16:35:14
Postat av: Stina

Åh, sjunde himlen... A.k.a. ljuva tider... Mamma köpte en gammal Femina-tidning på loppis och i den var en intervju med gubben som spelar pastorn. Gubben var ung på den här tiden, hade spelat gangster i nån film och var rädd att hamna i banditfacket för alltid, hahaahha.

2007-07-13 @ 16:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback