bildparad

minns att jag utlovade lite bilder från våren när jag var för nedgrävd i ekonomi för att orka blogga nåt. upptäckte att jag inte tagit så jättemycket bilder men några blev det:


hur tänkte man vid utformningen av denna annons?


tårtan som ola gjorde till firandet av mitt VG på hattentan..........


......som även firades med grillning vid näckrosdammen. bränd korv och marshmallows, det är så det ska vara :)


såhär snygga kan man vara dagen innan en ekonomitenta.....


......och såhär snygga kan man vara dagen efter när man firar att den är över

och såhär fin kan en solnedgång vid ölandsbron vara!


jag noterade precis vad soligt det är på alla utomhusbilder, från maj-början på juni. vad hände sen?


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer, jag kommer. Och för att inte tala om bsf :) Götet har ju faktiskt sommar till september :) du vet ingen som har ett billigt boende till mig kring majorna/masthugget?
kraaam

Postat av: Stina

Åh, Öland! Me like! Är bilden tagen från parkeringsplatsen vid Köpstan eller? Det var iaf ner till de där sjöbodarna precis vid brofästet som en bröllopsfotograf kunde tänka sig att köra som längst. Tänk vad fint med oss i bröllopskläder och sen den där stora bron i bakgrunden. Inte det minsta tacky, oh nej! :-D
.
Tack för bilderna du mailade!! Jättefina!

2007-07-30 @ 18:19:51
Postat av: cecilia

linda: tyvärr, vet nog ingen som har boende nånstans i göteborg faktiskt.. och så mycket sommar har vi inte heller.. men kom ändå!
stina: den är tagen där i krokarna fast nere vid vattnet... ja du vem skulle inte vilja ha en bro i bakgrunden på sitt bröllopsfoto ;)

2007-07-30 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback