per

heter tydligen den nya orkanen. han är lite läskig faktiskt. i morse vaknade jag av att det blåste nåt enormt här. det knakade i väggarna och jag blev faktiskt rädd. men nu har det knakat i några timmar och jag tror inte att huset kommer att falla sönder. men jag kan nog inte minnas att jag varit med om att det blåst såhär mycket. vi har tydligen haft orkanstyrka i medelvinden här i göteborg. gudrun drabbade inte mig så mycket. och så gick strömmen ett tag och brandlarmet gick igång. men det stängdes av ganska snabbt och ingen av grannarna var ute så jag tog det lugnt. säkert nåt automatiskt när strömmen går. nu har det börjat lugna sig och det har även blivit dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok, då vet jag att det gått bra denna dag, hoppas det fortsätter så..

2007-01-14 @ 19:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback