mmmmat

nu har jag varit hemma i en vecka och måste säga att jag faktiskt varit väldigt duktig med det här med maten. efter egendiagnostiserad näringsbrist så tänkte jag att jag måste göra nåt åt det här. så jag har ätit grönsaker till maten varje dag och till och med gjort en egen paj och en egen lasagne för att ha ordentligt med lunch att ha med till skolan. lasagnen smakade inte så jättemycket men pajen blev faktiskt väldigt god! jag är väldigt imponerad av mig själv. här är min spenat/fetaost/oliv- och bönpaj:


26144-10

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag är grymt imponerad? Pajen ser mkt smaskig ut. och du som brukar säga att du inte kan laga mat... tssssss.....det kan ju knappast vara sant!

2007-01-15 @ 23:34:14
Postat av: cecilia

okej.. jag kan väl följa recept då :) men jag tycker inte det är samma sak som att laga mat. visst var den god men jag vet inte om jag hade vågat bjuda matlagningsdrottningen diana på den :)

Postat av: Stina

Det fattas en Darinkalender på jobbet, har du snott med dig den? Malin undrar. :-)

2007-01-17 @ 22:19:51
Postat av: cecilia

hmm vänta lite jag ska se om har fått med mig nåELLER INTE!! kul att ni fortfarande tänker på mig iaf..:)

2007-01-17 @ 22:59:37
URL: http://cinderella.blogg.se
Postat av: Stina

Du är för evigt sammanlänkad med Mr D. Jag tror att du är lite kär i honom innerst inne, men att du inte vågar stå för det. :-P

2007-01-18 @ 07:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback