mitt 2006

Snodd från http://jenniferjamtland.blogg.se/


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
flyttade till göteborg!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag brukar inte ge nyårslöften för att slippa få ångest när jag inte klarar av att hålla dem
3. Vilka länder besökte du?
hmm sverige.. danmark… ja that’s it
4. Är det något du saknade år 2006 som du vill ha år 2007?
en vältränad kropp
5. Vilket datum från år 2006 kommer du alltid minnas, och varför?
18e juli för då träffade jag ola
6. Vad var din största framgång i år?  
jag vet att det finns värre saker att göra men för mig var det att våga lämna allt och dra till götet
7. Största misstaget?
att låta mina känslor styra ett beteende som min hjärna vet är dåligt för mig
8. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jag hade nån grymt skum sjukdom i februari när jag hade jättehög feber i två veckor och inget mer. annars lite småförkylningar bara
9. Bästa köpet?
mitt duntäcke, 50 % rabatt på hemtex och jag har inte frusit en enda gång!
10. Vad spenderade du mest pengar på?
hyra skulle jag tippa.. ja, jag tror inte att jag gjorde av med 25000 på nånting annat faktiskt :)
11. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jag vann ju inget pris eller nån tävling direkt, utan mer småsaker, som att få vg på tentan eller att pojkvännen diskat när man kommer hem.                  
12. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2006?
katie meluas
13. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare! 2004 var ett helvetesår och 2005 var inte jättemycket att hurra för heller
14. Vad önskar du att du gjort mer?
rest
15. Vad önskar du att du gjort mindre?
oroat mig
16. Hur tillbringade du julen?
på landet.. lugnt och skönt med brasa och godis
17. Blev du kär i år?
ja :)
18. Hur många one night stands?
haha inga..
19. Favoritprogram på TV?
det var väl inga stora nyheter under 2006 direkt.. återupptäckte amazing race men annars stod sig väl sex and the city rätt bra i konkurrensen.
20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nej.. vem skulle det vara?
21. Bästa boken du läste i år?
läste jag en enda non-fakta bok förra året? jag minns en iaf, de i utkanten älskande, och den var ju bra.
22. Något du önskade dig och fick?
lite mer klarhet i vad jag vill göra i livet.. samt en mixer, samt någon att tycka om
23. Något du önskade dig men inte fick?
en skitbillig lägenhet vid stampen
24. Årets bästa film?
walk the line
25. Vad gjorde du på din födelsedag? Hur många år fyllde du?
jag fyllde 22 och vad jag gjorde exakt på dan minns jag faktiskt inte men jag firade den med middag på libanesisk restaurang tillsammans med spridda skurar av min spridda bekantskapskrets.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
billigare hyra och roligare extrajobb
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2006?
som sagt, jag brukar ju vara ett år sen med trender så den var väl rätt 2005.. eller så var den bara alldaglig
28. Vad fick dig att må bra?
att få rå om mig själv och inte tänka på nån annan
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
sugen på sexuellt? i såna fall var det väl johan persson som vanligt :P
30. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
oj.. sånt brukar ju inte engagera mig..
31. Vem saknade du?
vännerna i stockholm.
32. De bästa nya människorna du träffade?
ola.. linda.. lovisa, therese, terese, pernilla, frida, maria, anneli. säkert nån glömd.
33. En värdefull läxa du lärt dig i år?
det var kanske inte en helt ny läxa.. men jag har blivit ytterligare uppmärksammad på den. att vara disciplinerad och inte skjuta upp saker. då hinner man med så mycket mer!


 

sno gärna! jag vill gärna läsa om andras år :)


Kommentarer
Postat av: Danne

kuliga grejer du hittar ibland...snokar du runt bland andras bloggar o snor deras saker eller:P

2007-01-28 @ 17:20:44
Postat av: Jen

Jag lovar och svär att jag läser andras bloggar och tjuvar deras listor ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback