norge so far

disken blev inte diskad.. den blev avsköljd och ska förhoppningsvis inte lukta när jag kommer hem på fredag. bussresan var lång men helt ok. gick fortare än jag trodde. de visade två filmer fast jag tittade inte på nån av dem. lyssnade på lasse istället. satt bredvid en kille som tittade lite konstigt på mig när jag snörvlade och hällde i mig konstiga piller då och då.

jag hade ju tänkt att jag skulle plugga på vägen vilket jag tyckte jag kunde slippa igår eftesom jag var sjuk. men jag insåg ganska snabbt att det inte skulle ha gått ändå. det fanns tre personer över 20 år i bussen, det var jag, guiden och chauffören. sen var det små gäng med 16-18-åringar. undrar om jag flamsade så mycket som dem när jag var i den åldern. har svårt att tro det. jag hamnade mitt emellan två olika tjejgäng, och det verkade lugnade längst bak i bussen där killarna satt. de gav ifrån sig små maskulina skrik ibland, t.ex. när guiden annonserade att de ordnar saftträff en gång om dagen uppe på fjället.

har tittat på tv3 danmark (!) en hel dag och försökt bli frisk, och nu väntar jag på att ola ska komma hem från jobbet och ta hand om mig....

Kommentarer
Postat av: Stina, kempenorsk!

Hoppas du trivs i mitt andra hemland! :-) Försök bli smittad av de norska virusen för de gör en frisk, allt i Norge är ju helt upponer... ;-) (eller neroupp som det heter där du är, haha.)

2007-02-12 @ 19:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback