the amazing race

måste flagga lite för detta underbara program. the amazing race, går just nu på kanal 5 klockan 17.00 måndag-torsdag. Det är 12 lag med två man i varje (kompisar, gifta, föräldrar/barn osv) som tävlar mot varandra i ett race runt jorden. varje avsnitt avslutas med ett etappmål där det sista laget som anländer blir utslaget. på vägen ska de utföra utmaningar av alla möjliga slag och de måste ofta fatta snabba beslut om hur de snabbast ska ta sig fram. i sverige visas just nu säsong 5 (det har gått på lite olika kanaler) men i USA är de inne på 10e. det är sååå spännande. bästa programmet ever!
läs mer här:
The Amazing Race

Kommentarer
Postat av: Stina

Eeeh, jag tycker SÅ illa om det programmet. Förklara gärna vad det är du ser som jag missar...

Postat av: cecilia

jag undrar snarare vad det är du inte ser :) jag kan hålla med om att det är lite tillgjort ibland, de måste verkligen göra det så spännande som det bara går genom att klippa scenerna på olika sätt. men konceptet är ju genialt. en dokusåpa där det är riktig tävling och det inte går ut på att supa mest. och den som vinner är inte den som vill ha störst bröst utan den som tänkt till och varit effektivast. men du kanske inte har några egna backpacker-drömmar som jag? ge det en chans till och skaffa dig några favoriter så blir det mer spännande. du måste iaf hålla med om att det slår 7th heaven med hästlängder!

2006-10-04 @ 11:08:12
Postat av: isa

inget slår 7th heaven! det är den ultimata serien!

2006-10-04 @ 20:35:17
Postat av: Stina

Raise ya hands sista´, Isa! Camdens, jag säjer bara det... Hur går det med din tenta Cissi?

2006-10-04 @ 22:42:52
Postat av: cecilia

men vad är ni för godtrogna pretton?! amazing race har sålts till andra länder har jag läst. om det kommer till sverige ska jag anmäla er två. tentan går inte så bra än så länge. har skrivit fem rader :) men det är ju mååånga dar kvar!

2006-10-04 @ 22:48:42
Postat av: Stina

JAA! Anmäl oss, shit vad vi kommer att vara bra på att sno taxi från de andra! (För det är ju vad programmet verkar gå ut på). Haha, jag o Isa i världen, det blir värre än al quaida.

2006-10-05 @ 21:21:15
Postat av: Stina ijenn

7th heaven, when I see their happy faces, smiling back at me, 7th heaven, I know there´s no greater feeling than the love of family. Oh where can you gooo, when the world don´t treat you right?, the answer is hooome, that´s the one place that you´ll find: 7th heaven ooooooh 7th heaven.... *ryser av välbehag*

2006-10-05 @ 23:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback