gult är fult

prövar den här designen ett tag.. jag har börjat gilla den där fula gula nyansen ganska mycket på sistone. funderar på att köpa en väska i den färgen.
har kollat runt en del på andra bloggar på sista tiden, och vad sjukt många det finns som redogör för vilka kläder de har på sig varje dag och var de har köpt dessa. många har också en bild på hela outfiten. är det kul? men jag ska väl inte klaga som skriver om socker innanför tröjan...
nu är jag alldeles ensam hela helgen. det känns lite ovant men ändå ganska bra eftersom jag ska ångestskriva hemtenta.. har bara gjort en halv sida än så länge. varför skjuter man upp allt jämt???

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tyckte bättre om den gamla designen, kände mig så vilsen när jag kom hit. ps. jag läser också alla dina bloggar

2006-10-10 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback