x2000 - trevligt

jaha.. då dök det upp sista minuten-biljetter på x2000 i morse så jag fick boka om hela skiten.. jag menar, vem sitter 6 timmar i värmland frivilligt om det går att ändra? :) nu blev det lite dyrare men men.. jag kan åka hemifrån om 3,5 timme istället för nu och ändå nästan komma fram i samma tid.

jag sitter och skriver min hemtenta iklädd vanlig topp, huvtröja med huvan på mig, tjock fleecetröja.. och jag FRYSER! har lagt en filt på min stol som jag virar om mig när det blir riktigt extremt. jag fattar inte varför det är så kallt.. har  vridit på nån grej på elementet till läge 2 men det händer ingenting.. mina fingrar måste jag ju ha framme för att kunna skriva och de är som isbitar. ska det vara så här? va? va?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ingen värme alls i lyan??? hur ska det då gå när det blir riktigt kallt;) låter riktigt kul att bo där o skriva tentor i det. kolla med värden...

2006-11-03 @ 13:17:09
Postat av: Robert

I min lägenhet måste jag maxa elementet för att få igång vattnet efter hösten, sen vrida ner när det väl blivit varmt till den temp jag vill ha. Testa det om du har vattenelement.

Postat av: WAGNER

Det är kul med människor som beskriver saker som "trevligt". :)

2006-11-05 @ 09:11:13
URL: http://wagner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback