fråga mig om organisationer

organisationssociologi 4 p - VG

gött! organisationssociologi är svårt.. tycker jag.. eller det tyckte jag visst inte :) *skryter*
nu orkar jag inte plugga till min nästa tenta på tisdag bara för att jag är så glad över mitt vg. men det vore ju lite pinsamt att missa en socialpsykologitenta eftersom jag läst det mesta en gång tidigare.

idag tänkte jag försöka laga köttfärssås till middag. har aldrig gjort det förut så jag vet inte hur man gör. men jag gissar att man ska ha lite lök och lite tomatnånting och lite kryddor. det blir nog ätbart. sen tänkte jag ta det lugnt och titta på film och sånt.. jag har ju faktiskt TRE hela dagar på min att tentaplugga.

just nu säger peter kondrup på vädret att det ska dra upp extremt mild luft i helgen.. vad är detta?! jag vill ha snö. nu har det regnat varje dag i typ två veckor. det regnar varje gång jag går hemifrån. det är så tråkigt. jag vill ha sol som glittrar i snö.

Kommentarer
Postat av: Danne

Hur kan du vilja ha snö?? regn vill vi inte ha, o inte snö...bara en massa slask o allt blir jobbigare...bara att vara glad så länge det är barmark;) stort grattis till VG på nån tenta gissar jag:P blev köttfärssåsen god?

2006-11-24 @ 22:23:31
Postat av: isa

hur gick det med matlagningen+

villoxå ha snö!

2006-11-25 @ 18:26:01
Postat av: cecilia

jorå.. fast min stekpanna var inte anpassad för 400 g köttfärs.. så hälften hamnade utanför :)

2006-11-25 @ 20:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback