första snön

idag kom det snö även i göteborg - fantastiskt. fast för två veckor sen var det typ 17 grader varmt så det träd jag har utanför fönstret som jag har tänkt fota varje årstid har inte ens fått gula löv än... men den här snön lär ju inte stanna så länge iofs...
ser ut som att jag har en 6-timmarsresa till sthlm att se fram emot imorgon.. härligt! sj är så underbara..
inte en enda sista minuten-biljett på hela dan. 942 kronor är vad de tillgängliga ordinarie biljetterna kostar.. har studenter råd med det?
nej

Kommentarer
Postat av: Stajna

Kolla sas ungdom, kostar typ 400:- enkel, du vinner både tid o pengar. Annars är swebus en möjlighet. Akta bara så inte deras värmesystem pajjat så du får åka i 40gradig värme.

2006-11-01 @ 23:28:07
Postat av: cecilia

swebus tar också 6 timmar och jag har hört rykten om att det är halt :) flyg har jag inte den blekaste aning om hur det funkar och vägrar sätta mig in det, med incheckning och allt.. nej, jag satsar på att roa mig med att skriva klart hemtentan på tåget.

Postat av: cecilia

6-timmarståget kostar förresten 300, jag tog alltså inte den dyra biljetten.. då hade det tagit 3 timmar.. förtydligande.. svammel..

2006-11-01 @ 23:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback