det funkar

det är så skönt när allt funkar.. när jag är disciplinerad nog att diska efter mig, när jag hinner läsa de kapitel jag tänkt med marginal, så att jag hinner göra andra grejer jag borde. och sen ändå kunna sitta och pyssla eller dricka te med levande ljus och bara ha det bra. ingen stress eller press. jag trivs väldigt bra med att vara ensam. eller bäst trivs jag ju med ola men jag blir inte rastlös om jag inte har nåt att göra eller om ingen har tid med mig. jag är gärna själv. det är inte det som är antisocial personlighet va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman ! Hoppas allt är fint med dig i Gbg , låter som det i alla fall. Kramar kajsa

2006-11-22 @ 16:47:02
Postat av: cecilia

ja jag har det bra! det rullar på liksom. fast vi har tentor hela tiden känns det som!

2006-11-24 @ 18:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback