inläggstorka

jag har inte bloggat på ett tag...har inte haft nåt att säga.. det har väl inte hänt så mycket.. fast egentligen har det hänt ganska mycket. jag har skrivit på ett lägenhetskontrakt idag..det känns verkligen skitbra på alla sätt.. men jag lyckas inte riktigt få ut glädjen ordentligt.. den ligger kvar på insidan och bara är. det är nånting som ligger och gnager i vägen. kan bero på att idiot-VHS inte kan räkna månader på samma sätt som vanliga människor, utan anser att ett intyg som styrker 20 månaders arbete bara ger 11 månader och 24 dagars arbetslivserfarenhet. Detta är 6 dagar för lite för att jag ska komma in på min utbildning. Men jag vet ju att jag har tillräckligt så nu gäller det bara att få dem att fatta det.. har börjat med ett argt mail. men det är nånting annat också.. vet inte riktigt vad..
häromdagen var jag ute och gick och såg blåsippor och vitsippor... det var trevligt. alltså vem sjutton bryr sig om det? jaja skit samma nu orkar jag inte radera det.. sen har jag bestämt att nästa gång nån myndighet eller vilka det nu är som gör sånt har personalfest och dricker massa sprit på andras bekostnad med motiveringen att det inte är något fel att låta sina anställda har roligt ibland så ska jag skriva en jättebitchig insändare om det. fy vilken lång mening. vem är det som har bestämt att det är roligt att dricka sprit? man kan faktistk åka på hajk eller nåt också. det tycker jag verkar roligt och mycket bättre för relationen mellan de anställda. det ska mina anställda få göra när jag är personalchef.. de ska aldirg få dricka sprit.


Kommentarer
Postat av: larsemil

jag tror det är roligt att vara full.

2006-05-07 @ 16:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback