jag är så jävla trög

jag har blivit så korkad och konstig.. när jag var ung (jag är gammal nu) så ansågs jag som rätt så smart av min omgivning och jag höll väl med. jag säger inte detta för att skryta och det är inte historiens poäng ändå... men på senare tid har jag börjat känna mig så dum i huvudet.. jag tänker fel och fattar fel nästan hela tiden.. jag hänger inte med i diskussioner och resonemang på samma självklara sätt som tidigare. dessutom har jag fått enorma koncentrationssvårigheter.. jag kan inte koncentrera mig på mer än en sak i taget.. alltså, jag kan inte ha mer än ett projekt igång samtidigt för då stannar allt av. såhär har det aldrig varit förut och jag tycker inte att jag börjat ägna mig åt svårare projekt eller börjat delta i svårare diskussioner nu än tidigare. nu är jag jättenervös för jag ska börja plugga i höst och då behöver jag min smarthet tillbaka.. borde man söka läkare för sånt här? det är ju en personlighetsförändring.

Kommentarer
Postat av: emil

det kanske är för att du inte fått anstränga din hjärna i skolmiljö som gör att den blivit lite lat. den kommer nog trilla igång när du börjar plugga igen!

Postat av: cecilia

så jag måste gå i skolan hela livet då om jag vill hänga med?

2006-03-29 @ 22:55:24
Postat av: emil

japp. eller ha ett vettigt jobb kanske?

2006-03-29 @ 22:58:43
URL: http://www.larsemil.se
Postat av: cecilia

att behöva ge sin hjärna ständig stimulans är sånt som alzheimerspatienter behöver göra.. lösa korsord och sudoku och sånt.. jag ska inte behöva det..

2006-03-29 @ 23:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback