glassbilen

igår blev jag lurad av glassbilen. jag har inte handlat av den på flera år för man vet aldrig när den kommer och så hör man den ibland men man tänker att man inte hinner ut. men så igår var jag och hämtade ett rekommenderat brev och hade därför plånbok med mig. så precis när jag är på väg hem så kör glassbilen förbi och stannar vid mitt hus. precis på rätt plats vid rätt tillfälle.. det var som att den försökte tala till mig... nu var jag ju liksom ute och jag hade ju pengar med mig så trots att bara hade 100 kronor kvar så var jag tvungen att handla glass för 65 av dem... det var ju bra för det var god glass.

Kommentarer
Postat av: emil

fast man kan ju inte bli lurad att köpa glass! det vill man ju alltid göra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback