kan man gå en kurs i packning?

ok, saker jag är dålig på:
1. PACKA!

jag menar, hur svårt kan det vara? bara att lägga ner allt i kartonger.. men nej här ska planeras och funderas och organiseras... måste jag vara så jobbig.

jag börjar bli lite nervös för flytten nu. tänk om det händer och tänk om det händer osv... sen förstår jag inte varför jag fick för mig att åka ifrån alla mina älskade kompisar.. det är ju helt sanslöst.. de betyder verkligen allt. kommer sakna ihjäl mig efter dem. men folk har ju överlevt sånt här förut så då borde väl jag också göra det...

packning continues..

Kommentarer
Postat av: Stina

Yo babe! Igår loggade vi ut dig från kassan, det kändes konstigt. Hur går det för dig, har du fått din toalitteratur på plats..? :-P Hoppas du har det bra!!

2006-07-12 @ 19:14:32
Postat av: cecilia

jaha! gick det så snabbt att komma över mig! :)

2006-07-13 @ 22:18:01
Postat av: Stina

Jajamensan! Vem var du nu igen..?

2006-07-14 @ 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback