tandläkaren

nu har jag fått kallelse till tandläkaren... detta blir första gången som jag måste betala för det.. det kommer bli sååå dyrt.. så här dyrt kan det bli:

Undersökning
Om du har friska tänder och friskt tandkött
399 
Större undersökning
Om du t ex har många gamla fyllningar som behöver
kontrolleras, problem med tandkött etc
614 
Undersökning/utredning854 
Större undersökning/utredning1094 
Fyllning en yta                                                                             425     
Fyllning en yta, mer omfattande560     

ojojoj.... nu gäller det att ligga i med tandtråden en månad framöver.. precis som det skulle hjälpa...
för övrigt har jag haft en ny tandläkare varenda gång jag varit hos folktandvården sen jag var typ 6 år.. Min nya för i år heter Mia-Mariana Svensson. Intressant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback