SL

jag har klagat ganska mycket på trafiksituationen här i sthlm.. och idag när jag skulle in till stan så möts man av, ja vadå? stopp i tunnelbanan! alla människor ska trängas in i bussar och jag har en tid att passa så jag börjar bli lite lätt stressad. ersättningsbussen blir proppfull på en gång och jag tänker att här kommer jag få stå länge och vänta.. men så fort den har kört iväg kommer nästa! imponerande! det trodde jag inte om SL.. så där kan de få en eloge faktiskt.
men jag tycker faktiskt att trängelskattavläsarna borde stängas av när kollektivtrafiken inte fungerar, man kommer ju inte in till stan utan bil då!

Kommentarer
Postat av: larsemil

eller så betalar man åtta kronor just den dagen. det har nog alla råd med.

2006-01-25 @ 16:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback