romme alpin

för ett år sen åkte jag och några kompisar på en dagstur till romme skidanläggning i dalarna, och nu på söndag ska vi göra det igen. och jag måste säga att jag bara har positiva saker att säga om romme. man blir alltid så trevligt bemött när man ringer dit och ska boka. det är aldrig nåt krångel och inga frågor är jobbiga att svara på. och när man är där så får man ordentligt med hjälp att hitta rätt storlek på pjäxor och sån skit. sånt är så trevligt! mer serviceinriktade människor åt folket!

öhh.. jag kanske borde byta jobb..


Kommentarer
Postat av: karin

vadå? är inte du seviceminded?

2006-01-10 @ 20:52:24
Postat av: cecilia

jo det är jag väl.. men inte en sån där superduper som är trevlig oavsett... dessutom låter jag inte som världens gladaste hela tiden!

2006-01-11 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback