sjuk

jag har varit sjuk i nästan en vecka.. det är djävulskt jobbigt och djävulskt tråkigt... nu har jag precis fått ut en ipren i blodet så jag orkar sitta upp en liten stund.. annars ligger man och skaver i soffan.. kan inte röra sig för det gör ont när kläderna rör sig mot huden... kan inte sova för man svettas så..
hoppas jag blir lite bättre snart så jag orkar göra nåt vettigt iaf, typ sno emils listor.. det är ett bra tidsfördriv

http://www.larsemil.se/blogg.php?bloggid=128

http://www.larsemil.se/blogg.php?bloggid=109

Kommentarer
Postat av: isa

stackare! jag tycker synd om dig!
stinafickfeber idag igen och soniaringde och sa att
"honvar litekrasslig såhonkundeintestanan till fem imorrn"
stina harteorier om att hon ska ut påkvällen.
malin är hemma med sjukt barn. honkommer säkert oxå bli sjuk. sådär veckans uppdatering.
oh justdet! jag har lärt mig leverera in böcker! :D
och stina planerar en överraskning hihihihi

vadönskar du dig i födelsedagspresent?

2006-03-04 @ 02:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback