dom där som alla pratar om

först hon den där ordföranden ni vet.. alltså.. hon ältar ju värre än mig! alltså ganska mycket. när hon meddelade att hon skulle avgå så konstaterade hon att "om man har druckit alkohol så har personerna som är satta att hålla ordning på krogen rätt att med samhällets beskydd slå dig sönder och samman" alltså.. jag tror inte att hon är en oärlig person som ljuger för att upprätthålla sin heder, jag tror bara inte att hon kommer ihåg vad hon sa och gjorde för att hon var så jädra full. hursomhelst är det ingen som bryr sig längre så jag tycker hon kan släppa det där nu.

sen han den där som är i rymden. jag brydde mig inte så mycket om det först men det har ju verkligen blivit värsta hypen! det är väl kul att det går bra för sverige men det roligaste är att mannen i fråga är så söt och glad över att han äntligen fått komma upp..  man blir liksom glad själv av att se hans lyckliga nylle i tidningen varje dag. läste att han skulle få ett mottagande jämförtbart med VM94-killarna.. vet inte riktigt om det är samma sak men det vore väl kul för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback