telefonkö

alltså.... jag har suttit i ganska många telefonköer på sistone.. jag har flyttat och därför behövt ta kontakt med massa myndigheter och annat löst folk, som såklart lyckats göra fel med vad de ska så jag har blivit tvungen att ringa och skälla.. då har jag kommit fram till att det är oerhört oproffsigt att inte tala om hur lång tid det är i kön, eller hur många som är före. jag menar, hur kul är det att sitta i 20 minuter och höra "ditt samtal är placerat i kö, vi tar emot ditt samtal så snart vi kan" och så är man på väg att lägga på efter 10 min och ringa nån annan gång men så kan man ju inte för man vet ju inte om det kanske är ens tur nästa.. suck!! hur svårt kan det vara att säga "det är ca 8 minuters väntetid" eller "det är 17 personer före dig i kö... det är 14 personer före dig i kö"??? och varför varför spela nån slags konstig syntversion av nåt som liknar ryska nationalsången som pausmusik? tacka vet jag radiotjänst i kiruna (är det bara jag som betalar tv-avgiften??), de hade trevliga sommarsånger som calle schewens vals som man fick lyssna på, förutom när man ibland fick uppdateringar om hur många det var före. trots att jag var sur innan jag ringde för att de varit inkompetenta så var jag världens trevligaste när jag kom fram. smart tänkt!

Kommentarer
Postat av: S

Om du har tråkigt medan du sitter i telefonkö kan du kanske lyssna på lite låtar från denna eminenta sida under tiden: http://www.thetourist.se Har skolan börjat än eller?

2006-08-26 @ 21:03:07
Postat av: Angelica

Jag HATAR telefonköer!!!

2006-08-29 @ 11:59:23
Postat av: Angelica

Jag HATAR telefonköer!!!

2006-08-29 @ 11:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback