senaste dygnet

skräck! sent igår kväll var det nån som satte nyckeln i mitt lås.. som tur var kom inte personen in eftersom det var fel nyckel.. hörde att det lät inne hos grannen direkt efter så han gick väl fel.. varit ute och slarvat kan jag tänka.. jag har också varit på väg att gå fel. både till fel våning och till fel dörr.. allt ser ju likadant ut här..

idag har jag pratat med dagmar.. det är haga studentkårs expedition samt hon som jobbar där. läs mer
här.
sicken trevlig dam. jag undrade hur mycket kåravgift jag skulle betala eftersom det var så otydligt på inbetalningskortet. och då visste hon precis vad som stod på mitt kvitto som om hon hade det framför sig och hon förklarade så vänligt hur jag skulle göra. jag gillar människor som kan sitt jobb.. jag tyckte att kåravgiften var så låg men "inte ska det väl kosta så mycket" tyckte hon. dagmar är nog en stor tillgång.

det var en trevlig höstdag i göteborg idag.. soligt men man kände kylan i nacken (eller så beror det på att jag är van att ha hår där och inte känner när de blåser)

idoluttagningarna har börjat sändas. det är en höjdpunkt.
lars ohly hade aaaalldeles för mycket smink i partiledarutfrågningen.

Kommentarer
Postat av: Linda

kan vi se på idol ihop nån dag :) så du zappade mellan programmen? Jag såg Idol när det sändes o lars ohly dagen efter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback