ikea

idag har jag och stella varit på ikea.. det är nästan omöjligt att gå på ikea utan att handla nåt. själv köpte jag ett påslakan medan stella handlade lite allt möjligt, bl.a. en möbel som nästan var omöjlig att få in i bilen. vi stod rätt länge och trixade medan folk tittade.. "tjejer alltså...." tänkte de säkert. men vi klarade det helt själva faktiskt.. vi klarade även att få in alla grejerna i hennes lägenhet 3 trappor upp utan hiss. jag har känt mig mycket stark och produktiv idag.

förresten är det ju trevligt när folk kommenterar det man skriver i sin blogg... när de ändå läser det liksom..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nä, jag har hittills inte lyckats vara på IKEA och inte handla något. Tror att det är omöjligt...

2006-04-11 @ 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback