omkörd

igår vid den här tiden hade jag ungefär just slagit upp mina blå..
idag har jag hämtat min mormor och skjutsat henne till sjukhuset, samt varit på yoga. Det är inte klokt vad mycket man skulle kunna göra med sina dagar om man gick upp lite tidigare.
Sen på vägen hem blev jag omkörd, på en 30-väg!!! Och vilka sitter i bilen om inte två killar i 20-årsåldern?! åhhh jag blir så förbannad, jävla idioter! själv körde jag kanske i 32 så det var inte så att jag var ett irritationsmoment för dem.. sen fick de ändå stå och vänta vid rödljusena ca 200 m bort när jag kom dit. hade lust att gå ur bilen och göra nåt, vad vet jag inte. jag blir så arg! stryk skulle de ha, pojkspolingarna :P

det är höst i stockholm nu... så här ser det ut

26144-5

vackert..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Å, vilken fin bild!

2005-10-05 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback