Lars Winnerbäck!

imorgon är det äntligen dags! lasses födelesdagskonsert. om mindre än åtta timmar ska jag gå upp och åka till linköping. det kommer bli så fantastiskt så det inte går att beskriva!

det är så många som tror att man är kär i lasse när man håller på och åker till andra städer för att se honom och sånt... men så är det verkligen inte.. det är bara nånting med hans musik och texter som är så speciellt. oavsett hur ledsen man än är så blir man alltid glad av lasse. de senaste dagarna har jag varit rätt så nere, och så sätter man på DVDn och helt plötsligt så är man på bättre humör än nånsin! nu gäller det bara att kunna somna idag så jag orkar med hela morgondagen..

för övrigt så ska johan persson i hovet ha en plats på min lista över fem kändisar man får ha sex med. alltså, för de som inte sett vänneravsnittet där ross laminerar sin lista och sen går miste om att ha sex med isabella rosselini, så går det ut på att man får välja fem kändisar som man får ha sex med om man skulle få chansen, oavsett om man har en partner. Detta räknas då inte som otrohet och partnern får inte ha några invändningar. Jag har inte tänkt igenom min lista så noga än men jag vet att johan persson ska ha en plats.

godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman
Har en minipaus nu från böckerna och inväntar mitt tevatten. Du lallar runt i affärer och längtar till konserten ikväll.
fusk fusk

2005-10-19 @ 12:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback