julbord

i lördags hade vi julbord med jobbet, det var riktigt trevligt precis som förra gången. min chef är faktiskt en väldigt rolig typ privat. skämtsam och så. jag fyllde min tallrik med mat ca fyra gånger och sen var jag mätt i ett dygn ungefär. störde mig dock på att servitrisen tog för givet att alla ville ha starkvinsglögg och sen konjak till kaffet.. tittade dessutom konstigt på mig när jag ville ha julmust.. hallå, det är julbord?? efteråt gick vi till soap bar, vilket har blivit en tradition, om det nu kan bli det efter två gånger. där bad jag om en alkoholfri drink och bartendern tittade konstigt på mig och sa att han kunde blanda ihop lite juice.. suck... anglokåta isabelle och jag träffade en irländare som var lite vilsen, sen åkte vi hem.

känner för att säga satans jävla aprövshelvete så därför gör jag det.

"det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback