december

då var november till ända.. många tycker ju att det är den jobbigaste månaden eftersom den känns så lång och är mörk (personligen tycker jag nog att februari är värre). men nu har vi iaf överlevt den, även om det blev lite jobbigt på slutet och jag knappt sovit ordentligt en enda natt på hela månaden. Synd bara att det var så otroligt vackert väder just den 30e.. ni vet, anders slaskar julen braskar.. så det blir väl en grön jul i år då. annars är ju det här vädret det bästa, när solen glittrar i snön och det knastrar under skorna när man går. härligt..
igår på yogan hände nåt kul.. förutom den konstiga tarmrensningsövningen vi gjorde... vi gjorde skulderstående - när man ligger på mattan med huvudet och skuldrorna i golvet och resten av kroppen upp mot taket. jag brukar alltid ha lite svårt med att få benen att peka rakt upp eftersom man lätt tappar balansen då. men så kom instruktören och sa åt mig att andas och sen bara drog hon mig uppåt, sen när hon släppte så bara stod jag där utan problem. jag fattar inte hur det gick till, men jag kände mig jätteduktig :)
idag har jag varit på ikea och köpt en julstjärna.. det är ju både en växt och ett julpynt på en och samma gång. jag känner mig nästan vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback