a lovestory

för ca ett halvår sen träffade min kompis en kille ute på krogen. hon hade då pojkvän och trodde att killen från krogen var bög, så hon började umgås med honom som kompis. de var ganska kramiga och sådär och vi andra hade kanske våra aningar om att den här killen kanske ville mer än kompis. sen för ett par månader sen så gjorde pojkvännen slut med min kompis, och hon började umgås mer med den andra killen. efter inte allt för lång tid hade de fattat tycke för varandra och är idag ett par. när de blev tillsammans kom det fram att killen haft känslor för henne hela tiden och inte velat nåt hellre än att de skulle bli tillsammans. är inte det bara så sött!! jag menar, det är ju sånt som bara händer på film annars. men nu har det hänt i verkligheten och jag tycker det är väldigt fint och hoppingivande :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, det är ju mig du berättar om. Det var faktiskt en härlig historia. Pirrigt och kärt!

2006-10-22 @ 20:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback